Tekirdağ Süleymanpaşa ilçesinde bulunan 13 Kasım İlkokulu'nda, Tekirdağ İl Emniyet Müdürlüğü tarafından düzenlenen etkinlikte öğrenciler, yıl boyunca edindikleri bilgi ve becerileri sergileyerek karne heyecanı yaşadılar. Etkinlikte, öğrenciler tarafından hazırlanan çeşitli şiirler okunurken, eğitim öğretim yılı boyunca gerçekleştirilen faaliyetlerin slayt gösterisi ile katılımcılara sunumu yapıldı.
Programın finalinde, Tekirdağ İl Emniyet Müdürü Ahmet Metin Turanlı, öğrencilerle bir araya gelerek karnelerini bizzat dağıttı. Ayrıca, öğrencilere çeşitli hediyeler takdim eden Turanlı, onların bu özel günündeki sevincine ortak oldu. Etkinlik, öğrencilerin ve davetlilerin hatıra fotoğrafları çekinmesiyle son buldu.