Adana Pozantı'da İlk Kez Düzenlenen Ayak Tenisi Turnuvası Büyük İlgi Gördü

Adana'nın Pozantı ilçesinde gerçekleştirilen "Yaza Merhaba Ayak Tenisi Turnuvası", final müsabakalarıyla tamamlandı. 21 takımın katıldığı organizasyonda her yaştan sporcu sahada bir araya gelirken, hakemlik görevini çocuklar üstlendi.

Adana Pozantı'da İlk Kez Düzenlenen Ayak Tenisi Turnuvası Büyük İlgi Gördü
Adana'nın Pozantı ilçesinde gerçekleştirilen "Yaza Merhaba Ayak Tenisi Turnuvası", final müsabakalarıyla tamamlandı. 21 takımın katıldığı organizasyonda her yaştan sporcu sahada bir araya gelirken, hakemlik görevini çocuklar üstlendi.

Pozantı İlçe Gençlik Hizmetleri ve Spor Müdürlüğü tarafından düzenlenen ve 26 Haziran’da final karşılaşmalarıyla sona eren turnuva, oldukça çekişmeli anlara sahne oldu. Turnuvaya katılan 21 takım, şampiyonluk için kıyasıya yarıştı. Her yaştan sporcu, sahada mücadele ederek turnuvanın keyfini çıkardı.

Turnuva boyunca en çok dikkat çeken unsurlardan biri, hakemlerin tamamının çocuklardan oluşmasıydı. Müsabakalarda görev alan hakemlerin yaşları 9 ile 15 arasında değişirken, bu uygulama gençlerin sporun farklı alanlarında aktif rol almalarını teşvik etmesi açısından büyük takdir topladı. Turnuvadaki en genç hakem ise 2017 doğumlu Ali Kılıçkaya oldu.

Final müsabakalarının ardından "Bi Güdül" takımı şampiyon olurken, "Üç Dokunuş" ikinci, "Çpl" ise üçüncü sırada yer aldı. Turnuvada aynı zamanda sporun her yaştan bireyi bir araya getiren yönü de göz önüne çıktı. Organizasyonun en genç sporcusu 12 yaşındaki Alperen Kaya ile en yaşlı sporcusu 71 yaşındaki Zeki Yılmaz, aynı takım formasıyla mücadele etti.

Turnuvanın ardından bir değerlendirme yapan Pozantı İlçe Gençlik Hizmetleri ve Spor Müdürü Harun Güçlü, organizasyona katkı sunan tüm sporculara, hakemlere ve emeği geçen herkese teşekkür ederek, bu tür etkinlikleri gelecek yıllarda geleneksel hale getirmeyi planladıklarını belirtti.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin