Adana'da 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı'nın tamamlanmasıyla birlikte 485 bin 252 öğrenci karne aldı.

Adana'da 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı sona erdi. Vali Mustafa Yavuz, Yahya Kemal Beyatlı İlkokulu'nda düzenlenen karne dağıtım törenine katıldı. Törende öğrencilerin karne sevinçlerine ortak olan Vali Yavuz, başarılı bir yılı geride bırakan öğrenci ve öğretmenleri tebrik etti.

Adana'da 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı'nın tamamlanmasıyla birlikte 485 bin 252 öğrenci karne aldı.
Adana'da 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı sona erdi. Vali Mustafa Yavuz, Yahya Kemal Beyatlı İlkokulu'nda düzenlenen karne dağıtım törenine katıldı. Törende öğrencilerin karne sevinçlerine ortak olan Vali Yavuz, başarılı bir yılı geride bırakan öğrenci ve öğretmenleri tebrik etti.

Vali Yavuz, Adana'nın merkez Yüreğir ilçesindeki Yahya Kemal Beyatlı İlkokulu'nda düzenlenen törende sınıfları ziyaret ederek öğrencilere karnelerini takdim etti. Öğrencilerle bir süre sohbet eden Vali Yavuz, onların heyecanına ortak oldu ve bu yılki başarılarını kutladı.

2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı'nın kapanışıyla birlikte Adana genelinde toplam 485 bin 252 öğrenci karne aldı. Bu rakam, okul öncesi eğitimde 45 bin 346, ilkokullarda 168 bin 209, ortaokullarda 162 bin 433 ve ortaöğretimde 109 bin 264 öğrenciyi kapsıyor. Böylece öğrenciler yaz tatiline girmiş oldu.

Karne töreninde öğrencilerin mutluluğu gözlemlenirken, Vali Mustafa Yavuz, öğrencilere yaz tatilini dinlenerek, kitap okuyarak ve sosyal etkinliklere katılarak değerlendirmeleri yönünde tavsiyelerde bulundu. Bu önerilerin, öğrencilerin kişisel gelişimlerine katkı sağlaması bekleniyor.

Öğrenciler, karne almanın sevincini yaşarken aynı zamanda yaklaşık üç aylık yaz tatiline girmenin heyecanını da hissettiler. Bu süreç, onların yeni eğitim yılı için enerji toplamaları açısından önemli bir fırsat sunuyor.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin