Antalya Manavgat'ta Motosiklet Sürücüsü Polisi Görünce Kaçtı

Antalya'nın Manavgat ilçesinde, polis ekiplerini gören bir motosiklet sürücüsü hızla motosikletini bırakıp kaçtı. Yapılan kontrollerde, motosikletin plakasız olduğu, haciz kaydı bulunduğu ve muayene ile sigortasının olmadığı tespit edildi. Motosiklet sahibine toplam 50 bin TL ceza kesildi.

Antalya Manavgat'ta Motosiklet Sürücüsü Polisi Görünce Kaçtı
Antalya'nın Manavgat ilçesinde, polis ekiplerini gören bir motosiklet sürücüsü hızla motosikletini bırakıp kaçtı. Yapılan kontrollerde, motosikletin plakasız olduğu, haciz kaydı bulunduğu ve muayene ile sigortasının olmadığı tespit edildi. Motosiklet sahibine toplam 50 bin TL ceza kesildi.

Olay, Manavgat ilçesinin Emek Mahallesi'nde, 3019 Sokak’taki Dostluk Parkı yakınında meydana geldi. İhbar üzerine bölgeye gelen polis ekiplerini gören kimliği belirsiz bir şahıs, kullandığı motosikleti aniden bırakıp hızla olay yerinden uzaklaştı. Olay yerine intikal eden Manavgat Emniyet Müdürlüğü Trafik Büro Amirliği ekipleri, motosikletin durumunu incelemek üzere harekete geçti. Yapılan detaylı kontrollerde, motosikletin üzerinde haciz kaydı olduğu, ayrıca plakasının bulunmadığı, muayenesinin süresinin dolduğu ve sigortasının da yapılmadığı belirlendi. Motosiklet sahibine, plakasını takmamaktan dolayı 46 bin TL, muayenesinin olmamasından dolayı 2 bin 719 TL ve sigortasının olmamasından dolayı ise bin 246 TL olmak üzere toplam 49 bin 965 TL ceza kesildi. Motosiklet, yediemin otoparkına çekilerek güvence altına alındı.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin