Bilecik Bozüyük'te 310 Motosiklet Sürücüsü Üzerinde Denetim Gerçekleştirildi

Bilecik Bozüyük'te gerçekleştirilen denetimlerde, 310 motosiklet sürücüsü kontrol edildi.

Bilecik Bozüyük'te 310 Motosiklet Sürücüsü Üzerinde Denetim Gerçekleştirildi
Bilecik Bozüyük'te gerçekleştirilen denetimlerde, 310 motosiklet sürücüsü kontrol edildi.

Bilecik'in Bozüyük ilçesinde, sabah saatlerinde Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı ekipler tarafından motosiklet denetimi yapıldı. Edinilen bilgilere göre, bu denetim için 9 farklı noktada sabit ve hareket halinde görev yapan toplam 18 ekip ve 65 personel görev aldı. 'Şok motosiklet uygulaması' adı altında gerçekleştirilen bu denetimlerde, toplam 310 motosiklet sürücüsü kontrol edilerek, sürücülere koruyucu ekipman kullanımı, hız limitlerine uyulması ve trafik kurallarına riayet edilmesi gibi konularda uyarılar yapıldı.

Denetimlerin amacı, trafik güvenliğini artırmak olarak belirtildi. Emniyet yetkilileri, bu tür denetimlerin aralıksız bir şekilde sürdürüleceğini ve motosiklet sürücülerinin trafik kurallarına uygun davranmalarının önemine dikkat çekti. Uygulama sırasında, sürücülerin güvenliğini sağlamak ve olası kazaların önüne geçmek için gerekli önlemler alındı.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin