Bilecik Bozüyük ilçesinde, trafik güvenliğini artırmak amacıyla Kent Güvenlik Yönetim Sistemi (KGYS) kameraları destekli bir trafik denetimi gerçekleştirildi. Edinilen bilgilere göre, bu denetimlerde sürücülerin emniyet kemeri kullanımı ve seyir halindeyken cep telefonu kullanımı üzerinde duruldu. KGYS kameraları aracılığıyla yapılan bu kontrollerde, emniyet kemeri takmayan ve direksiyon başında cep telefonu kullanan sürücüler tespit edilerek, ilgili yasal işlemler uygulandı.
Yetkililer, emniyet kemeri kullanımının olası trafik kazalarında hayati bir öneme sahip olduğuna dikkat çekerek, direksiyon başında cep telefonu kullanımının da trafik kazalarının en önemli sebeplerinden biri olduğunu vurguladılar. Bu tür denetimlerin, sürücülerin güvenliğini sağlamak ve trafik kurallarına uyumu artırmak amacıyla düzenli olarak devam edeceği öğrenildi.