Bilecik Valiliği'nin koordinasyonunda, Karayolları 14. Bölge Müdürlüğü'ne bağlı Osmangazi Tüneli'nde bir yangın tatbikatı gerçekleştirildi. Bu tatbikat, Bilecik Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ve ildeki diğer ilgili kurumlar tarafından düzenlendi. Tatbikatın amacı, olası acil durumlar için hazırlıkları test etmek ve ekiplerin koordinasyonunu artırmaktı.
Bilecik Belediyesi, İl Emniyet Müdürlüğü, İl Jandarma Komutanlığı, İl Sağlık Müdürlüğü, Karayolları Şube Şefliği, Bölge Müdürlüğü ile 112 Acil Çağrı Merkezi ve İl Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi işbirliği içerisinde yapılan tatbikat, katılımcılar tarafından büyük bir özveriyle uygulandı.
Senaryo gereği, tünelde bir kaza meydana geldiği ve yangın çıktığı düşünülerek, İtfaiye Müdürlüğü ekipleri yangının söndürülmesi için müdahale etti. Diğer kurumların ekipleri ise, acil müdahale ve kurtarma operasyonunu yürüttü. Tatbikat, ekiplerin olaylara ne kadar hızlı ve etkili bir şekilde yanıt verebileceklerini gösterdi.