Bilecik Merkez'de Öğrenciler, Karnelerini Alarak Yaz Tatiline Girdi

Bilecik Merkez'de, 38 bin 809 öğrenci karnelerini alarak yaz tatiline başladı. Okul yılının sona ermesiyle birlikte sevinç yaşayan öğrenciler, öğretmenleriyle vedalaştı.

Bilecik Merkez'de Öğrenciler, Karnelerini Alarak Yaz Tatiline Girdi
Bilecik Merkez'de, 38 bin 809 öğrenci karnelerini alarak yaz tatiline başladı. Okul yılının sona ermesiyle birlikte sevinç yaşayan öğrenciler, öğretmenleriyle vedalaştı.

Bilecik'te 8 Eylül 2025 tarihinde başlayan 2025-2026 eğitim öğretim yılı bugün itibarıyla sona erdi. Bu süreçte, il genelinde öğrenim gören 38 bin 809 öğrenci, 177 okuldaki öğretim kadrosuyla eğitim aldı. Okul döneminin sona ermesiyle birlikte, 3 bin 115 öğretmen, öğrencilerine karnelerini dağıttı. Bilecik Valisi Faik Oktay Sözer, merkezdeki Kozabirlik İlkokulu'na giderek, öğrencilere karnelerini takdim etti. Vali Sözer, sınıfları ziyaret ederek, öğrencilere başarılarından dolayı tebrik etti. Ayrıca, yaz tatilinin sağlıklı ve verimli geçmesi temennisinde bulundu. Vali Sözer, "2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı'nın sona ermesiyle birlikte, ilimiz genelindeki 177 okulumuzda, 3 bin 115 öğretmenimiz ve 38 bin 809 öğrencimiz karne sevinci yaşıyor. Tüm öğrencilerimizi başarılarından dolayı kutluyor, kıymetli öğretmenlerimize ve velilerimize emekleri için teşekkür ediyor; öğrencilerimize güzel anılarla dolu bir yaz tatili diliyoruz" şeklinde konuştu.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin