Bilecik Merkez'deki Öğrenciler, İtalya'da Erasmus+ Programıyla Eğitim Deneyimi Yaşadı

Bilecik Merkez'deki öğrenciler, Erasmus+ programı dahilinde İtalya'da 5 günlük eğitim aldı.

Bilecik Merkez'deki Öğrenciler, İtalya'da Erasmus+ Programıyla Eğitim Deneyimi Yaşadı
Bilecik Merkez'deki öğrenciler, Erasmus+ programı dahilinde İtalya'da 5 günlük eğitim aldı.

Bilecik İl Millî Eğitim Müdürlüğü tarafından koordine edilen Erasmus+ Okul Eğitimi Akreditasyonu çerçevesinde, öğrenciler İtalya'nın Rimini kentinde bulunan Scuole Paritarie Maestre Pie okulunda gerçekleştirilen grup hareketliliğine katıldı. Bu program süresince öğrenciler, 'dil arkadaşı' uygulaması ve çeşitli etkileşim etkinlikleri aracılığıyla İtalyan akranlarıyla İngilizce iletişim kurarak dil becerilerini geliştirdiler. Gruplar halinde yürütülen proje ve problem çözme çalışmaları sayesinde işbirliği ve takım çalışması yeteneklerini pekiştiren öğrenciler, hazırladıkları sunumları İngilizce dilinde yaptılar. Kültürel etkileşim etkinlikleri kapsamında, öğrenciler kendi kültürlerini tanıtarak farklı ülkelerle karşılaştırmalar gerçekleştirdiler. Süreç boyunca İngilizceyi aktif bir iletişim dili olarak kullanan öğrenciler, Avrupa eğitim ortamında önemli kazanımlar elde ettiler.

Bilecik İl Millî Eğitim Müdürü Serdal Şimşek, "Erasmus+ Okul Eğitimi Akreditasyonu çerçevesinde öğrencilerimizin İtalya'da gerçekleştirdiği bu uluslararası hareketlilik, onların akademik gelişimlerinin yanı sıra kültürel perspektiflerini de genişleten son derece değerli bir deneyim olmuştur. Öğrencilerimizi ve bu süreçte emeği geçen tüm öğretmenlerimizi tebrik ediyorum" şeklinde konuştu.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin