Burdur Merkez'de Kaybolan İki Kadın, Ekiplerin Çalışmaları Sonucu Bulundu

Burdur Gölü’nde kano ile kaybolan iki kadın, arama kurtarma ekiplerinin yoğun çalışmaları sonucunda sağ olarak bulundu. Antalya’dan buraya kano yapmak için gelen kadınların telefonlarının şarjı bittiği için arkadaşları endişe ederek durumu yetkililere bildirdi.

Burdur Merkez'de Kaybolan İki Kadın, Ekiplerin Çalışmaları Sonucu Bulundu
Burdur Gölü’nde kano ile kaybolan iki kadın, arama kurtarma ekiplerinin yoğun çalışmaları sonucunda sağ olarak bulundu. Antalya’dan buraya kano yapmak için gelen kadınların telefonlarının şarjı bittiği için arkadaşları endişe ederek durumu yetkililere bildirdi.

Olay, saat 16.00 sularında Burdur Polis Göl Tesisleri civarında meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, O.B. (38) ve B.A. (20) isimli iki kadın, Burdur Polis Göl Tesisleri’nden kano ile göle açıldı. Saat 18.30 civarında Lisinia bölgesinden çıkış yapacaklarını bildiren kadınlardan haber alınamaması üzerine yakınları durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne iletti. İhbar üzerine bölgeye polis, AFAD, itfaiye ve sağlık ekipleri yönlendirildi. Ekipler, kaybolan kişileri bulabilmek amacıyla gölde, karadan ve termal dron desteğiyle geniş çaplı bir arama kurtarma çalışması başlattı.

Arama çalışmalarının ardından Burdur Gölü’nde kaybolan iki kadın, Karakent mevkiinde sağ olarak bulundu. Yapılan incelemelerde, Antalya'dan kano yapmak üzere Burdur Gölü’ne gelen kadınların, Karakent mevkiine ulaştıktan sonra telefonlarının şarjının bitmesi sebebiyle yakınlarıyla iletişim kuramadıkları belirlendi. İki kadının sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenilirken, tedbir amaçlı olarak Burdur Devlet Hastanesine kaldırıldıkları bildirildi.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin