İstanbul'da Türkiye A Milli Erkek Voleybol Takımı, Arjantin'i 3-2 mağlup etti.

A Milli Erkek Voleybol Takımı, 2026 FIVB Voleybol Milletler Ligi'nin ikinci haftasındaki önemli maçında, Arjantin ile karşı karşıya geldi. Maçta Türkiye, 2-0 geriye düştüğü durumu tersine çevirerek 3-2'lik galibiyet elde etti. Milliler, ikinci haftadaki son karşılaşmasında yarın TSİ 17.30'da Belçika ile mücadele edecek.

İstanbul'da Türkiye A Milli Erkek Voleybol Takımı, Arjantin'i 3-2 mağlup etti.
A Milli Erkek Voleybol Takımı, 2026 FIVB Voleybol Milletler Ligi'nin ikinci haftasındaki önemli maçında, Arjantin ile karşı karşıya geldi. Maçta Türkiye, 2-0 geriye düştüğü durumu tersine çevirerek 3-2'lik galibiyet elde etti. Milliler, ikinci haftadaki son karşılaşmasında yarın TSİ 17.30'da Belçika ile mücadele edecek.

Maçın oynandığı salon olan PreZero Arena'da, hakemlik görevini İspanyol David Fuentes Fernandez ve Bulgar Ivaylo Ivanov üstlendi.

Türkiye'nin kadrosunda Murat, Efe, Bedirhan, Adis, Gökçen, Ahmet ve Berkay yer aldı. Diğer oyuncular ise Kaan, Matic, Cafer, Mirza ve Hilmi olarak sıralandı.

Arjantin takımında ise De Cecco, Vicentin, Loser Bruno, Gomez, Martinez Franchi, Zerba ve Massimino (L) kadroda yer aldı. Yedek oyuncular ise Ramos, Giraudo, Kukartsev, Diaz, Pages ve Palonsky olarak belirlendi.

Maç setleri şu şekilde sonuçlandı: 19-25, 21-25, 25-21, 25-18, 18-16. Toplamda 130 dakika süren karşılaşma, seyircilerden büyük ilgi gördü.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin