Çanakkale'de, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte 80 bin 193 öğrenci karne aldı. Öğrencilerin karne heyecanı, çeşitli ilçelerde yaşandı. Çanakkale Merkez'de toplamda 31 bin 894 öğrenci karne alırken, diğer ilçelerde ise öğrenci sayıları şu şekilde dağıldı: Ayvacık'ta 4 bin 253, Bayramiç'te 3 bin 527, Biga'da 14 bin 536, Bozcaada'da 167, Çan'da 6 bin 731, Eceabat'ta 886, Ezine'de 3 bin 797, Gelibolu'da 6 bin 224, Gökçeada'da 1 bin 277, Lapseki'de 3 bin 842 ve Yenice'de 3 bin 059 öğrenci karnelerini aldı. Vali Doç. Dr. Ömer Toraman, protokol üyeleriyle birlikte öğrencilere karnelerini takdim etti.
Öğrencilerin karne aldığı tören, Hafız Halil Atan Ortaokulu'nda gerçekleştirildi. Törene Vali Doç. Dr. Ömer Toraman'ın yanı sıra, Çanakkale Boğaz ve Garnizon Komutanı Tuğamiral Mustafa Biçen, İl Jandarma Komutanı Kıdemli Albay Cemalettin Akyüz, İl Milli Eğitim Müdürü Mine Hayta ve diğer protokol üyeleri katıldı. Ayrıca, okul yöneticileri ve öğretmenler de bu özel günde öğrencilerin yanındaydılar.