Elazığ Merkez'de Meydana Gelen Araç Yangınında Yaralı Yok

Elazığ Merkez'de seyir halindeyken alev alan araç, itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü. Olayda herhangi bir yaralanma yaşanmazken, araç kullanılamaz hale geldi.

Elazığ Merkez'de Meydana Gelen Araç Yangınında Yaralı Yok
Elazığ Merkez'de seyir halindeyken alev alan araç, itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü. Olayda herhangi bir yaralanma yaşanmazken, araç kullanılamaz hale geldi.

Olay, Elazığ'ın merkeze bağlı Şeyhhacı köyünde gerçekleşti. Edinilen bilgilere göre, bir araç seyir halindeyken aniden dumanlar çıkmaya başladı. Sürücü durumu fark eder etmez, aracı durdurarak hemen dışarı çıktı ve durumu 122 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi. İhbar üzerine olay yerine hızla intikal eden itfaiye ekipleri, yangına müdahale etti. Yangın kısa sürede kontrol altına alınırken, ölen veya yaralanan kimse bulunmadı. Ancak, araç tamamen yanarak kullanılamaz hale geldi. Yangının sebebi hakkında henüz kesin bir bilgi verilmedi.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin