Erzurum'da İlçe Millî Eğitim Müdürleri Yılsonu Toplantısı Gerçekleştirildi

Erzurum'da düzenlenen ilçe millî eğitim müdürleri toplantısında 2025-2026 yılına dair değerlendirmeler yapıldı.

Erzurum'da İlçe Millî Eğitim Müdürleri Yılsonu Toplantısı Gerçekleştirildi
Erzurum'da düzenlenen ilçe millî eğitim müdürleri toplantısında 2025-2026 yılına dair değerlendirmeler yapıldı.

Erzurum’da İl Millî Eğitim Müdürü Süleyman Ekici’nin başkanlığında gerçekleştirilen toplantı, 20 ilçe millî eğitim müdürünün ve il yöneticilerinin katılımıyla yapıldı. Toplantıda, 2025-2026 eğitim öğretim yılının genel değerlendirmesi yapılarak, yıl boyunca yürütülen çalışmalar üzerinde duruldu. Eğitimde niteliği artırmaya yönelik faaliyetlerin ele alındığı toplantıda, önümüzdeki dönem için planlamalar ve hedefler üzerine istişareler gerçekleştirildi.

Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yapılan paylaşımda, "Bir eğitim öğretim yılını daha geride bırakırken, Erzurum eğitim ailesi olarak elde edilen kazanımları değerlendiriyoruz. Yeni döneme daha güçlü ve kararlı adımlarla hazırlanmak için çalışıyoruz" ifadelerine yer verildi. Bu tür toplantılar, eğitimdeki gelişmeleri takip etmek ve stratejik planlamalar yapmak açısından büyük önem taşıyor.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin