Erzurum'da Vali Aydın Baruş, Görev Değişikliği Olan Kaymakamlara Veda Yemeği Verdi

Erzurum'da düzenlenen veda yemeğinde Vali Aydın Baruş, görev yerleri değişen vali yardımcıları ve kaymakamlarla bir araya geldi. Vali Baruş, görev süresince sundukları hizmetlerden dolayı teşekkür ederek yeni görev yerlerinde başarılar diledi.

Erzurum'da Vali Aydın Baruş, Görev Değişikliği Olan Kaymakamlara Veda Yemeği Verdi
Erzurum'da düzenlenen veda yemeğinde Vali Aydın Baruş, görev yerleri değişen vali yardımcıları ve kaymakamlarla bir araya geldi. Vali Baruş, görev süresince sundukları hizmetlerden dolayı teşekkür ederek yeni görev yerlerinde başarılar diledi.

Vali Aydın Baruş, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın imzasıyla yayımlanan Vali Yardımcıları ve Kaymakamlar Kararnamesi çerçevesinde görev yerleri değişen vali yardımcıları ve kaymakamlar için bir veda yemeği düzenledi. Bu anlamlı etkinlikte, ilgili kaymakamlar ve vali yardımcıları bir araya gelerek son bir kez birlikte olmanın mutluluğunu yaşadılar.

Yemekte, Vali Baruş, görevde bulundukları süre boyunca Erzurum’a yaptıkları katkılardan dolayı kendilerine teşekkür etti. Ayrıca, yeni görev yerlerinin hayırlı olmasını dileyerek başarı temennilerini iletti. Vali Baruş'un bu mesajları, katılımcılar tarafından duygusal anların yaşanmasına neden oldu.

Katılımcılar, veda yemeğinde hem geçmişteki anılarını yad ettiler hem de yeni görev yerlerine dair heyecanlarını paylaştılar. Veda yemeği, bu kaymakamların Erzurum'daki hizmetlerinin bir nevi kutlaması niteliğinde oldu.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin