İsrailli Bakan Zohar, ABD yönetimine yönelik uyarılarda bulunarak, "İran meselesindeki tutumları ve kiminle karşı karşıya olduklarını kavrayamıyorlar. Bu durum, İsrail’in güvenliğini tehlikeye atıyor" şeklinde konuştu.
Zohar, ABD'nin İran ile barış müzakerelerine karşı çıkarak, "Bizim ABD’ye vereceğimiz yanıt otomatik olmayacak. Askeri adımlarımızı, kendi güvenlik çıkarlarımız belirleyecek" dedi. Zohar ayrıca, ABD ile İran arasında savaşı sona erdirmeyi amaçlayan görüşmelerin etkinliğine dair şüphelerini dile getirerek, "Nükleer silah sorununu çözecek bir anlaşmanın mümkün olduğunu düşünmüyorum" ifadelerini kullandı.
Bakan Zohar, bu müzakerelerin sonuçlarının, insanların düşündüğünden daha hızlı bir şekilde savaş aşamasına geri döneceğini öngördüğünü belirtti. Bu açıklamalar, bölgedeki gerilimin artmasına neden olabileceği endişelerini beraberinde getiriyor.