İstanbul'da A Milli Erkek Basketbol Takımı, Bosna Hersek maçı için antrenman yapıyor.

A Milli Erkek Basketbol Takımı, FIBA 2027 Basketbol Dünya Kupası Elemeleri C Grubu'nda Bosna Hersek ve İsviçre ile oynayacağı maçlar için hazırlıklarına İstanbul'da başladı.

İstanbul'da A Milli Erkek Basketbol Takımı, Bosna Hersek maçı için antrenman yapıyor.
A Milli Erkek Basketbol Takımı, FIBA 2027 Basketbol Dünya Kupası Elemeleri C Grubu'nda Bosna Hersek ve İsviçre ile oynayacağı maçlar için hazırlıklarına İstanbul'da başladı.

A Milli Erkek Basketbol Takımı, FIBA 2027 Basketbol Dünya Kupası Elemeleri çerçevesinde, Başantrenör Ergin Ataman yönetiminde gerçekleştirilen ilk antrenmanla çalışmalarına start verdi. Antrenman, İstanbul'daki Turkcell Basketbol Gelişim Merkezi Milli Takımlar Salonu'nda yapıldı. Bu önemli etkinliği, Türkiye Basketbol Federasyonu (TBF) Başkanı Hidayet Türkoğlu, TBF Yönetim Kurulu Üyeleri ve 17 Yaş Altı Erkek Milli Takımı takip etti.

Milliler, İstanbul'daki çalışmalarının ardından Antalya’ya geçerek burada antrenmanlarına devam edecekler.

FIBA 2027 Basketbol Dünya Kupası Elemeleri C Grubu'nda mücadele eden Ay-yıldızlılar, 2 Temmuz Perşembe günü Bosna Hersek ile deplasmanda karşılaşacak ve 6 Temmuz Pazartesi günü ise gruptaki son maçında Sinan Erdem Spor Salonu’nda İsviçre ile mücadele edecekler.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin