Manisa'da Görevli İsmail Aybey, Bursa'da Fotoğraf Ödülü Kazandı

Manisa'da çalışan Sağlık Teknikeri İsmail Aybey, Bursa'nın Karacabey ilçesinde düzenlenen fotoğraf yarışmasında ödül kazandı. "Yaren Leylek" adlı fotoğrafıyla sergileme ödülüne layık görülen Aybey, sağlık camiasını gururlandırdı.

Manisa'da Görevli İsmail Aybey, Bursa'da Fotoğraf Ödülü Kazandı
Manisa'da çalışan Sağlık Teknikeri İsmail Aybey, Bursa'nın Karacabey ilçesinde düzenlenen fotoğraf yarışmasında ödül kazandı. "Yaren Leylek" adlı fotoğrafıyla sergileme ödülüne layık görülen Aybey, sağlık camiasını gururlandırdı.

Karacabey Belediyesi tarafından düzenlenen "Ulusal Karacabey Dört Mevsim" temalı fotoğraf yarışması sonuçları açıklandı. Türkiye genelinden 130 fotoğrafçının 412 eserle katıldığı bu yarışmada, Manisa’dan katılan Sağlık Teknikeri ve fotoğraf sanatçısı İsmail Aybey, ödül alan isimler arasında yer aldı. Yarışmanın amacı, ilçenin doğal ve kültürel güzelliklerini tanıtmak olarak belirlendi.

İsmail Aybey, Türkiye’nin simgesi haline gelen "Yaren Leylek" ile Balıkçı Adem Yılmaz’ın dostluğunu ölümsüzleştiren fotoğrafıyla "Sergileme Ödülü" kazandı. Seçici kurul, doğa ile insan arasındaki güçlü bağı yansıtan bu kareye yüksek puan verdi.

Aybey’in aldığı bu ödül, Manisa’yı ve sağlık camiasını onurlandırdı. Yarışmada ödül alan eserler, Karacabey’in dört mevsim güzelliklerini ve doğal zenginliklerini fotoğraf sanatı aracılığıyla gözler önüne koydu. Bu durum, İsmail Aybey’in fotoğraf sanatındaki yeteneklerini de bir kez daha gösterdi.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin