Gökeyüp Mahallesi'nde organik tarım yöntemleriyle üretilen çilekler, tamamen doğal ve sağlıklı bir şekilde yetiştiriliyor. Üretimde kimyasal gübre ve tarım ilacı kullanılmaması, bu çileklerin güvenilirliğini artırıyor. Her aşaması denetlenen üretim sürecinde, ürünlerin doğal yapısının korunmasına özel bir önem veriliyor.
Salihli İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü, çileklerin günlük olarak hasat edildiğini ve ürünlerin doğrudan üretici aracılığıyla veya güvenilir organik pazarlarda tüketicilere sunulduğunu açıkladı. Bu sayede tüketiciler, taze ve organik çileklere kolaylıkla ulaşabiliyor.
Gökeyüp çileklerinin kendine has aroması, doğal lezzeti ile sofralara ulaşıyor. Organik üretim anlayışı doğrultusunda yetiştirilen bu çilekler, hem üreticilere hem de tüketicilere önemli faydalar sağlıyor. Sağlıklı gıda arayışında olan tüketicilerin tercihleri arasında yer alan Gökeyüp çileği, bölge ekonomisine de katkıda bulunuyor.