Muğla Menteşe'de Öğrencilerin Sahnelediği 'Otobüs' Oyunu Beğeni Topladı.

Menteşe Anadolu Lisesi öğrencileri, 'Otobüs' adlı tiyatro oyununu sahneleyerek izleyicilerden tam not aldı.

Muğla Menteşe'de Öğrencilerin Sahnelediği 'Otobüs' Oyunu Beğeni Topladı.
Menteşe Anadolu Lisesi öğrencileri, 'Otobüs' adlı tiyatro oyununu sahneleyerek izleyicilerden tam not aldı.

Menteşe Anadolu Lisesi öğrencileri, Nil Bakır'ın yönetmenliğinde hazırladıkları 'Otobüs' adlı iki perdelik tiyatro oyununu, Türkan Saylan konferans salonunda sergiledi. Oyun, öğretmenler, veliler ve öğrencilerin yoğun ilgisiyle gerçekleşti. İzleyiciler tarafından büyük beğeniyle karşılanan oyun sonrası, ilk kez yönetmenlik deneyimi yaşayan Nil Bakır, "Bir yıl boyunca arkadaşlarımın ve öğretmenlerimizin desteği ile bu projeyi ortaya koyduk. Çok mutluyuz," şeklinde duygularını ifade etti.

Okul Müdürü Mehmet Akif Ağır da, öğrencilerinin bu başarılı çalışmalarını takdir ederek, gurur duyduklarını vurguladı. Bu tür etkinliklerin, öğrencilerin yeteneklerini geliştirmeleri açısından büyük önem taşıdığını belirten Ağır, okulun kültürel faaliyetlerine destek vermeye devam edeceklerini sözlerine ekledi.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin