Yalova Merkez'de, 2025-2026 eğitim öğretim yılı kapanış programı, Öğretmen Yusuf Ziya İlkokulu'nda gerçekleştirilen etkinliklerle kutlandı. Tören öncesinde, Vali Vekili Ekrem Çalık ve diğer protokol üyeleri, sınıfları ziyaret ederek öğrencilere karnelerini ve hediyelerini takdim etti. Ardından, okul bahçesinde düzenlenen kapanış programına geçildi. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Osman Şeliman, programın açılış konuşmasını yaptı. Şeliman, "Bir eğitim öğretim yılı daha başarıyla tamamlamanın huzur ve mutluluğunu yaşıyoruz. 2025-2026 eğitim öğretim yılı boyunca öğrencilerimizin akademik, sosyal, kültürel ve ahlaki gelişimlerini desteklemek için büyük bir gayret ortaya koyduk. Bu süreçte emek veren tüm öğretmenlerimize, öğrencilerimize ve eğitim camiasının en önemli paydaşları olan velilerimize teşekkür ediyorum" ifadelerini kullandı.
Vali Vekili Ekrem Çalık, konuşmasında öğrencilere tatillerini dolu dolu geçirmeleri temennisinde bulundu.
Konuşmaların ardından günün anlam ve önemini vurgulayan şiirler okundu. Öğrencilerin sergilediği halk oyunları gösterilerinin ardından, protokol üyeleriyle birlikte öğrenciler son ders ziline bastı.