Zonguldak'ta 36 Yıl Öğretmenlik Yapan Birgül Kangal, Emekli Olduğu İçin Duygusal Bir Törenle Uğurlandı.

Zonguldak'ta 36 yıl boyunca öğretmenlik yapan Birgül Kangal, emekliliği dolayısıyla düzenlenen veda töreninde öğrencileri ve öğretmen arkadaşları tarafından duygusal anlarla uğurlandı.

Zonguldak'ta 36 Yıl Öğretmenlik Yapan Birgül Kangal, Emekli Olduğu İçin Duygusal Bir Törenle Uğurlandı.
Zonguldak'ta 36 yıl boyunca öğretmenlik yapan Birgül Kangal, emekliliği dolayısıyla düzenlenen veda töreninde öğrencileri ve öğretmen arkadaşları tarafından duygusal anlarla uğurlandı.

Zonguldak kent merkezindeki İnağzı ve Köksal Toptan İlkokullarında 36 yıl görev yapan Birgül Kangal, öğrencileri ve meslektaşları tarafından büyük bir sevgiyle veda edildi. Tören sırasında, öğrenciler koridor boyunca çift sıra oluşturarak öğretmenlerini alkışlarla uğurlamışlardır. Birgül öğretmenin gözleri dolarken, bu anlar okulda duygusal bir atmosfer oluşturdu.

Birgül Kangal, öğretmen arkadaşları ve öğrencilerine yönelik konuşmasında, "Öğretmenlik mesleğini severek yaptım. Emeklilik günümün bu kadar çabuk geleceğini düşünmemiştim. Zonguldak'a geldiğimde burada kimsem yoktu, ama sizler benim ailem oldunuz. Hepinizi çok sevdim, öğrencilerimi çok sevdim. Eğer bilmeden üzdüysem özür dilerim. Sizleri özleyeceğim, hakkınızı helal edin," dedi.

Emeklilik töreni, Köksal Toptan İlkokulu Müdürü Levent Bilir ve müdür yardımcısı Zerrin Altun Kırarslan'ın katılımıyla gerçekleşti. Öğrencilerin çiçek sunumuyla sona eren etkinlik, Birgül Kangal'ın öğretmenlik hayatının sonunu sembolize eden anlarla doluydu.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin