Erzurum'da, Vakıflar İl Müdürlüğü ve Yakutiye Belediyesi tarafından düzenlenen aşure dağıtımı etkinliği, Lalapaşa Camii bahçesinde gerçekleştirildi. Cuma namazı çıkışında cami avlusuna akın eden vatandaşlar, aşure alabilmek için uzun kuyruklar oluşturdu. Oluşan kalabalık, cami çevresinde metrelerce uzandı.
Görevliler, aşure dağıtımının düzenli bir şekilde yapılabilmesi için alanda çeşitli önlemler aldı. Vatandaşlar, Muharrem Ayı'nın bereketini paylaşarak bu geleneksel etkinliğe katıldılar. Aşure dağıtımında, her yaştan insanın yer aldığı gözlemlenirken, etkinlik boyunca dostluk ve dayanışma duyguları ön plana çıktı.