Aydın'da Başkan Çerçioğlu, Toplantının Ardından Hizmet Vurgusu Yaptı

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın başkanlığında yapılan toplantı sonrası, millete hizmet etme kararlılıklarını yineledi.

Aydın'da Başkan Çerçioğlu, Toplantının Ardından Hizmet Vurgusu Yaptı
Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın başkanlığında yapılan toplantı sonrası, millete hizmet etme kararlılıklarını yineledi.

Aydın'da gerçekleştirilen Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı, Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın başkanlığında yapıldı. Bu toplantıda, teşkilat çalışmaları, yerel yönetim faaliyetleri ve vatandaşlara sunulan hizmetler değerlendirildi. Ayrıca, önümüzdeki dönem için bir yol haritası oluşturuldu. Toplantıya katılan Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, toplantı sonrası yaptığı açıklamada birlik ve hizmet anlayışına vurgu yaptı. Çerçioğlu, paylaşımında, "Genel Başkanımız ve Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde Genişletilmiş İl Başkanları Toplantımızı gerçekleştirdik. Milletimize ve kentlerimize hizmet etme yolunda; güçlü ve kararlı şekilde daha fazla çalışmaya, vatandaşlarımızı hizmetle buluşturmaya devam edeceğiz" ifadelerine yer verdi.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin