Bilecik ilinde gerçekleştirilen veda programı, resmi bir kararla görev yerleri değiştirilen 430 mülki idare amirinin onurlandırılması amacıyla düzenlendi. Bilecik Valisi Faik Oktay Sözer ve eşi Zeynep Sözer’in ev sahipliğinde gerçekleşen etkinlik, katılımcılar arasında duygusal anların yaşanmasına neden oldu. Vali Sözer, programda yaptığı konuşmada, Bilecik'te görev yapan mülki idare amirlerinin kamu hizmetlerinin daha etkin ve verimli bir şekilde yürütülmesine sağladıkları katkılara dikkat çekti.
Vali Faik Oktay Sözer, "Bilecik'te görev yapan tüm mülki idare amirlerimize hizmetleri ve katkıları için teşekkür ediyorum. Yeni görev yerlerinde başarılarının devamını diliyorum. Kapımız ve gönlümüz her zaman kendilerine açıktır" şeklinde konuşarak, amirlere olan minnetini ifade etti.
Etkinlik sonunda, görev süresi sona eren mülki idare amirlerine teşekkür edilerek çeşitli hediyeler takdim edildi. Bu anlamlı program, katılımcılarda duygusal anların yaşanmasına ve Bilecik'teki kamu hizmetlerine yönelik olumlu bir izlenim bırakmaya yardımcı oldu.