Bilecik’te görev yapan Polis Memuru Metin Danabaş için duygusal bir veda programı gerçekleştirildi. Çevik Kuvvet Şube Müdürlüğü’nden Şırnak iline atanan Danabaş için düzenlenen bu etkinlikte, Bilecik İl Emniyet Müdürü Erdem Çağlar, meslektaşlarıyla bir araya gelerek yeni görev yeri için başarı dileklerini iletti. Veda programında, Polis Memuru Danabaş’a emniyet teşkilatında geçirdiği süre boyunca yaptığı hizmetler için teşekkür edildi.
Programda, katılımcılar arasında duygusal anlar yaşanırken, Polis Memuru Danabaş'ın yeni görevine olan özlemleri ve anıları paylaşıldı. Emniyet teşkilatının bir parçası olarak geçirdiği zamanın kendisi için önemli olduğunu vurgulayan Danabaş, gelen destek mesajlarından duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Bu tür etkinliklerin, meslektaşlık bağlarını güçlendirdiği ve dayanışmayı artırdığı vurgulandı.