Çorum Belediyesi, 83 Milyon Liralık Yeni Araç Filosunu Hizmete Aldı

Çorum Belediyesi, 83 milyon 45 bin liralık yeni araç filosunu düzenlenen bir törenle hizmete sundu. Törende 13 yeni araç ve iş makinesi tanıtıldı.

Çorum Belediyesi, 83 Milyon Liralık Yeni Araç Filosunu Hizmete Aldı
Çorum Belediyesi, 83 milyon 45 bin liralık yeni araç filosunu düzenlenen bir törenle hizmete sundu. Törende 13 yeni araç ve iş makinesi tanıtıldı.

Çorum Belediyesi, hizmet kalitesini artırmak amacıyla 83 milyon 45 bin liralık yatırımla envanterine 13 yeni araç ve iş makinesi ekledi. Bu araçların tanıtımı, şehrin merkezi konumundaki Saat Kulesi önünde gerçekleştirilen törenle yapıldı. Törene, protokol üyeleri ve çok sayıda vatandaş katılım gösterdi. Yeni alınan araçlar arasında 4 yeni nesil çöp kamyonu, 1 hibe çöp kamyonu, 1 süpürge aracı, 1 yer altı konteyner toplama aracı, 1 akaryakıt dorsesi, 1 paletli dozer, 1 asfalt freze makinesi, 1 hafif ticari araç, 1 su tankeri arazöz ve 1 motosiklet yer alıyor. Araçların anahtar teslimi, İl Müftüsü Şahin Yıldırım’ın yaptığı dua ile personellere yapıldı.

Törene, Çorum Valisi Ali Çalgan, Belediye Başkanı Dr. Halil İbrahim Aşgın, İl Müftüsü Şahin Yıldırım, İl Emniyet Müdürü Arif Pehlivan, siyasi parti başkanları ve kurum müdürleri katıldı. Vali Çalgan, yaptığı konuşmada, "Geçen yıl burada bir kısım toplu taşıma araçları ve iş makineleri hizmete alınmıştı. Bu yıl da 13 iş makinesinin devreye girmesi beni çok mutlu etti. Bu araçlar, şehrimizin altyapı hizmet kalitesini daha da artıracak" dedi.

Belediye Başkanı Aşgın ise, "Umudumuz, düşüncemiz, hayalimiz, bundan sonrası için çok daha iyi olacak. Altyapı ve üst yapı hizmetlerimizle, kültürel faaliyetlerimizle Çorum’u daha iyi tanıtacağız. Bugün hizmete aldığımız 13 araç her biri bizim için çok özel. Her biri bir sorunumuzu çözecek kıymetli hizmet araçları" şeklinde konuştu.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin