Düzce Belediyesi, İçme Suyu Şebeke Yenileme Projesi ile şehrin altyapısını güçlendirmek amacıyla önemli bir adım atıyor. Proje çerçevesinde, Mısır'dan ithal edilecek olan Duktil boruların üretim süreci tamamlandı. Su ve Kanalizasyon Müdürlüğü'ne bağlı teknik ekip, Mısır'a giderek üretilen boruları incelemek ve test etmek amacıyla gerekli kontrolleri gerçekleştirdi. Boruların, uluslararası standartlara uygun olarak belgeli laboratuvarlarda test edilmesi, projenin kalitesi açısından büyük önem taşımaktadır.
Yaklaşık 10 gün içinde gemilere yüklenmesi planlanan borular, Türkiye'ye ulaştıktan sonra Düzce'deki ana su hattı çalışmalarında kullanılacak. Mısır'daki incelemeleri başarıyla tamamlanan ekipler, 600, 700, 800 ve 1200 mm çaplarındaki boruların sevkiyatını yakından takip edecek. Bu süreçte, Düzce'nin 25 kilometrelik ana su hattı kısmının Mısır'dan gelen borularla imal edileceği vurgulandı. Projenin başarıyla tamamlanmasıyla birlikte Düzce'deki içme suyu altyapısı daha güvenli ve sağlıklı hale gelecektir.