Kaymakam Akköz, yaklaşık 3 yıl boyunca Arpaçay’da görev yaptığını belirterek, bu süre zarfında birlikte çalıştığı kurum amirleri ve personelle bir araya geldi. Ziyaretlerinde, ilçeye yönelik hizmetlerin kurumlar arası iş birliği ile gerçekleştirildiğini vurguladı. Ayrıca, kurumların çalışmalarından ve gösterdikleri gayretten memnun olduğunu ifade ederek, emeği geçen tüm personele teşekkür etti.
Kurum amirleri de, Kaymakam Akköz’e hizmetlerinden dolayı şükranlarını sunarak yeni görev yerinde başarılar diledi. Kaymakam Akköz'ün veda ziyareti, ilçedeki iş birliği ruhunu pekiştiren ve birlikte yapılan çalışmaların önemini hatırlatan bir etkinlik oldu.