Erzincan'da, Muharrem ayı dolayısıyla Dörtyol Meydanı'nda bir aşure dağıtım etkinliği düzenlendi. Bu etkinliğe Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu, Belediye Başkanı Bekir Aksun, çeşitli kurum amirleri ve çok sayıda vatandaş iştirak etti. Programda, hazırlanan aşureler, Vali Aydoğdu ve diğer protokol üyeleri tarafından vatandaşlara sunuldu.
Vali Aydoğdu, aşurenin bereketin, birlik ve beraberliğin, paylaşma ve dayanışmanın önemli bir simgesi olduğunu belirtti. Ayrıca, Muharrem ayının manevi atmosferinin toplumsal kardeşlik duygularını güçlendirdiğini ifade etti. Bu bağlamda, Vali Aydoğdu, etkinliğin düzenlenmesinde emeği geçen Vali Yardımcısı ve İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Mehmet Emre Canpolat ile İl Özel İdaresi personeline teşekkür etti.
Aydoğdu, ayrıca Muharrem ayının ve Aşure Günü’nün ülkeye sağlık, huzur, bereket ve kardeşlik getirmesi dileğinde bulundu. Etkinlik boyunca vatandaşların yoğun ilgisi dikkat çekerken, aşure ikramı sırasında oluşan kalabalık, toplumun bu tür etkinliklere olan ilgisini bir kez daha gözler önüne serdi.