17-25 Haziran 2026 tarihleri arasında Sivas'ta gerçekleştirilen U17 Yeşilay Türkiye Kupası Güreş Şampiyonası, birçok sporcunun katılımıyla renklendi. Şahinbey Belediye Spor Kulübü güreşçileri, farklı sıkletlerde gösterdikleri performansla takım halinde Türkiye Şampiyonu oldu. 55 kiloda mücadele eden Yusuf Eren Koçak, Türkiye Şampiyonu unvanını kazanırken, 92 kiloda Efe Demircan Türkiye ikincisi, 48 kiloda Mehmet Göçer ve 71 kiloda Taha Özboyacı ise Türkiye üçüncüsü olarak başarı elde etti. Ayrıca, 80 kiloda yarışan Mehmet Koca, Türkiye beşinciliği ile turnuvayı tamamladı.
Dünya Şampiyonası'na Katılacak
Yusuf Eren Koçak, Türkiye Şampiyonu olmasının yanı sıra, 27 Temmuz 2026 tarihinde Azerbaycan’ın Bakü kentinde düzenlenecek Dünya Güreş Şampiyonası'na katılma hakkı kazanarak önemli bir başarıya imza attı. Koçak, bu uluslararası platformda Türkiye’yi, Gaziantep'i ve Şahinbey Belediye Spor Kulübü’nü temsil edecek olmanın gururunu yaşıyor.
Başkan Tahmazoğlu'na Teşekkür
Şampiyonadan derecelerle dönen güreşçiler, kendilerine sürekli destek olan Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu'na teşekkür etti. Sporcular, elde ettikleri başarıda verilen desteklerin büyük payı olduğunu vurguladı. Bu destekler, sporcuların motivasyonunu artırarak başarılarını pekiştirdi.