Reyhanlı ilçesinde özel halk otobüsüne binmek isteyen tekerlekli sandalyeli vatandaş, engelli rampasının açılmasını talep etti. Ancak otobüs şoförü, tek başına binemeyeceğini belirtti. Bu durum sonrasında, engelli vatandaş ile şoför arasında sert bir tartışma yaşandı. Kısa sürede, çevrede bulunan başka şoförler de olaya müdahil oldu. Görüntülerde, otobüs şoförünün, "Niye afra tavra yapıyorsun. Ben senin hizmetçin miyim ya? Niye çekiyorsun, ne telefon çekmesi. Kimse gelmeden almak yasak. İstediğin yere yaz." şeklinde ifadeler kullandığı görüldü. Tekerlekli sandalyeli vatandaş ise, "Şu an bir engelliye rampayı açmıyorsun, açmam diyorsun. Üsten üsten konuşuyorsun, plakanı alıyorum senin. Rampayı açmaya mecbursun. Telefon çekiyor. Görüşeceğiz." diyerek şoföre tepki gösterdi.
Yaşananların ardından Hatay Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Öntürk, sosyal medya üzerinden bir açıklama yaptı. Başkan Öntürk, "Biz bu halkın hizmetkarıyız. Vatandaşımızdan özel halk otobüsü şoförü adına özür diliyorum. Tekrarı olmaması için ne gerekiyorsa yapacağız. Hatay halkına hizmeti sindiremeyenin belediyemizde işi yok." ifadelerini kullanarak, durumu kınadı ve gerekli önlemleri alacaklarını duyurdu.