Etkinlik, Bayındır Merkez İsmet İnönü Ortaokulu önünden sabah saat 09.00'da başladı. Öğrenciler, veliler ve vatandaşlar bir araya gelerek pedal çevirdi. 'Sağlıklı bir yaşam, bağımsız bir gelecek için' sloganıyla düzenlenen organizasyonda katılımcılar, sporun ve sağlıklı yaşam alışkanlıklarının önemine dikkat çekti.
Bu etkinlik, bağımlılıklardan uzak bir yaşam konusunda farkındalık oluşturmayı hedeflerken, çevre dostu ulaşım araçlarından biri olan bisiklet kullanımının yaygınlaştırılmasına da vurgu yaptı. Katılımcılar, belirlenen parkur boyunca pedal çevirerek hem spor yaptı hem de Yeşilay'ın yürüttüğü farkındalık çalışmalarına destek verdi.
Bisiklet turunun ardından Bozdağ Spor Kulübü, katılımcılara kahvaltı ikram etti. Kahvaltının ardından düzenlenen programda, sağlıklı yaşamın önemine dikkat çekmek amacıyla temel egzersiz ve fiziksel aktivite hareketleri yapıldı. Katılımcılar, hem keyifli vakit geçirdi hem de düzenli egzersizin yaşam kalitesine olan katkısına ilişkin farkındalık kazandı.
Bisiklet turu boyunca Bayındır İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, güzergah üzerinde güvenlik önlemlerini alarak etkinliğin güvenli ve sorunsuz şekilde tamamlanmasına katkı sağladı. Bu sayede katılımcılar, huzurlu bir ortamda sağlıklı yaşam için pedal çevirmenin keyfini çıkardılar.