Muğla Gençlik Ve Spor İl Müdürlüğü Hokey Takımı Konya'da Şampiyonluk İle Dönüyor

Muğla’nın hokeyci kızları, Konya'da düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi Hokey Grup Birinciliği Bölge Şampiyonası'nda namağlup şampiyon olarak büyük bir başarıya imza attı.

Muğla Gençlik Ve Spor İl Müdürlüğü Hokey Takımı Konya'da Şampiyonluk İle Dönüyor
Muğla’nın hokeyci kızları, Konya'da düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi Hokey Grup Birinciliği Bölge Şampiyonası'nda namağlup şampiyon olarak büyük bir başarıya imza attı.

Konya’da gerçekleştirilen turnuvada, Muğla Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü’nün temsil ettiği Muğla İl Karması Kız Hokey Takımı, turnuvanın her aşamasında üstün bir performans sergiledi. Öncelikle, Antalya, Kayseri ve Kahramanmaraş takımlarıyla karşılaşan Muğla ekibi, bu rakiplerini mağlup ederek finale yükseldi. Finalde, Denizli İl Karması ile karşılaşan Muğla’nın hokeycileri, normal süresi oldukça çekişmeli geçen maçın ardından şampiyonluk mücadelesini penaltı atışlarına taşıdı. Penaltılarda rakibine 4-3 üstünlük sağlayarak şampiyonluk ipini göğüsleyen Muğla İl Karması, kupayı Muğla’ya getirmiş oldu.

Maçın ardından takım antrenörü Serkan Şen, elde ettikleri başarıdan dolayı sporcularını tebrik etti. Muğla’da hokey sporuna sunulan desteğin meyvelerini topladıklarını aktaran Şen, "Hokeyin yer aldığı tüm organizasyonlarda Muğla olarak sahadayız ve gittiğimiz her turnuvadan başarılı sonuçlar ile dönüyoruz. Bize her zaman inanan ve desteklerini esirgemeyen Muğla Valisi Sayın İdris Akbıyık’a ve Muğla Gençlik ve Spor İl Müdürü Sayın Kazım Açıkbaş’a tüm takımım adına teşekkürlerimi sunarım" dedi.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin