Muğla Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (MUSKİ) Genel Müdürlüğü, kırsal mahallelerdeki içme suyu altyapısını yenilemeye devam ediyor. Bu kapsamda, Menteşe'nin Doğanköy Mahallesi'nde ekonomik ömrünü tamamlayan su isale hattının yenileme çalışmalarına başlandı. Bu çalışmaların, bölgede yaşayan 36 abonenin sağlıklı içme suyuna ulaşmasını sağlayacağı belirtildi.
MUSKİ Genel Müdürlüğünden yapılan açıklamada, "Doğanköy Mahallesi Değirmen Mevkii’nde, sık sık yaşanan arızalar nedeniyle su kesintilerine yol açan içme suyu şebeke hattında yenileme işlemlerine başladık. Bu kapsamda 1000 metre içme suyu şebeke hattı ve 36 abone hattının yenileneceği belirtildi. Çalışmaların tamamlanmasıyla birlikte, vatandaşların yaşadığı su kesintileri en aza indirilecek ve kesintisiz içme suyu hizmeti sunulacaktır. Büyükşehir Belediye Başkanımız Ahmet Aras’ın direktifleri doğrultusunda, il genelinde kullanım ömrünü tamamlayan içme suyu hatlarının yenilenmesine önem veriyoruz." ifadeleri yer aldı.